Autor: PKO Bank Polski / PKO BP

terminal, karta, dłoń, w tle napoje ze słomkami
Bezgotówkowo

Gdzie i jak płacą za granicą klienci PKO BP?

Klienci PKO Banku Polskiego płacili latem za granicą kartami w 190 krajach świata. Są państwa, jak Chorwacja czy Francja, gdzie Polacy obok płacenia kartą chętnie posługują się także gotówką z bankomatów. BLIKA zbliżeniowego klienci największego polskiego banku użyli w 67 krajach m.in. w Arabii Saudyjskiej, Brazylii i Indiach. Przy płaceniu, zarówno kartą jak i BLIKIEM zbliżeniowym, w terminalu za granicą należy wybierać płatność w walucie lokalnej, a nie w złotym, poinformował bank PKO BP.

CZYTAJ WIĘCEJ
Metaverse, PKO BP, wirtualna Rotunda PKO BP
Technologie i innowacje

PKO Bank Polski zwiększa obecność w Metaverse i przyśpiesza budowanie know-how

PKO Bank Polski poszukuje firm, które posiadają doświadczenie technologiczne i podejmą współpracę w zakresie projektowania oraz utrzymania wirtualnych przestrzeni. Bank chce pojawić się na platformach gamingowych oraz rozwinąć aktywność na platformach klasy Metaverse. Chce także zbudować modele VR swoich placówek dostosowane do wszystkich najważniejszych środowisk gogli dostępnych na rynku. Bank pozytywnie ocenia pierwsze doświadczenia zdobyte na platformie Decentraland, gdzie jest obecny od 2022 roku i gdzie 30 maja organizował pierwsze bankowe Wirtualne Targi Pracy – jedno z pierwszych tego typu wydarzeń na świecie, poinformował Bank.

CZYTAJ WIĘCEJ
wirtualny ekran, ikony banku, walut, usług elektronicznych
Technologie i innowacje

PKO Bank Polski europejskim liderem cyfrowej bankowości w rankingu Finnoscore

PKO Bank Polski zwyciężył w rankingu Finnoscore i został europejskim liderem cyfrowej bankowości. Bank otrzymał najwyższe noty w kategoriach: bankowość online, aplikacja mobilna, atrakcyjność dla potencjalnych klientów i zdalny onboarding. Pozycja lidera rankingu to efekt konsekwentnie realizowanej strategii banku, która skoncentrowana jest na innowacjach i technologiach, czytamy w komunikacie Banku.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO BP w Chmurze Krajowej
Cyberbezpieczeństwo

PKO BP razem z Operatorem Chmury Krajowej przeniósł do chmury 12 tys. stanowisk pracy doradców klienta

Podczas wdrożenia w PKO Banku Polskim usługi Stanowisko Przyszłości dane z ponad 12 tys. urządzeń końcowych oraz cała poczta elektroniczna zostały zmigrowane do prywatnej chmury działającej na infrastrukturze OChK. Wirtualizacja miejsc pracy nie tylko pozwala obniżyć koszty IT, ale także zmniejsza ryzyko awarii i podnosi poziom bezpieczeństwa, poinformował Bank.

CZYTAJ WIĘCEJ
smartfon z Asystentem głosowym IKO
Technologie i innowacje

W PKO BP zakupy pod kontrolą Asystenta głosowego IKO

6 kategorii i 29 podkategorii wydatków mogą teraz przeanalizować klienci PKO Banku Polskiego korzystając z Asystenta głosowego IKO. Analizę można przeprowadzić w podziale na okresy – od jednego miesiąca do roku – i konta powiązane z używanymi kartami. Z konsekwentnie rozbudowywanej funkcji analizy wydatków i oszczędności za pomocą Asystenta głosowego klienci skorzystali już ponad 270 tys. Razy, poinformował Bank.

CZYTAJ WIĘCEJ
The Banker, nagroda PKO BP
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski z nagrodą miesięcznika The Banker

PKO Bank Polski, po raz siódmy został uhonorowany tytułem „Bank of the Year in Poland” przyznawanym przez prestiżowy miesięcznik „The Banker” należący do grupy Financial Times, czytamy w opublikowanym komunikacie. Bank został doceniony przez grono międzynarodowych ekspertów przede wszystkim za cyfryzację, która jest jednym z głównych kierunków rozwoju banku. PKO Bank Polski rozwija się stawiając na cyfryzację, innowacje i rozwój nowoczesnych technologii, które wpływają na jego wyniki, udziały rynkowe oraz satysfakcję klientów.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 11